
Rezolucija kukuriku-biroa - slučaj prvi
- Stari G(r)ad
- Pisac meraklija
- Postovi: 700
- Pridružen/a: 06 tra 2011, 20:19
- Lokacija: Malo ovdje, malo tamo
Rezolucija kukuriku-biroa - slučaj prvi
"Da se teško može odbaciti dojam da je cijeli slučaj ravnatelja Krešimira Mihajlovića stvar politike, svjedoče i reakcije brojnih ljudi koji su mu se javili, a koji se jednodušno slažu s ocjenom da se radi o političkoj smjeni ravnatelja. Uostalom, iskustva iz 2000. godine naučila su nas da nakon dolaska "lijeve" koalicije na vlast slijede masovne čistke, neovisno o stručnosti pojedinaca koji su s njima zahvaćeni. Jedina razlika koju uočavamo ovaj puta je da u državnim tijelima i upravi i nema više puno kadrova koji bi ovakvom kadroviranju mogli biti premet obračuna. Zato slučaja poput ravnatelja prof. Krešimira Mihajlovića možda i ne će biti puno. Dovoljno je početi od činjenice da je broj škola sa slikama heroja Domovinskoga rata danas već zanemariv, iako bi se trebale nalaziti u svakoj školi."
http://www.hkv.hr/izdvojeno/nae-teme/is ... janje.html

Re: Rezolucija kukuriku-biroa - slučaj prvi
Sjecam se nekada je svaku ucionicu "krasila" Titova slika. Ivo lola Ribar bio je dignut na pijedestal rock zvijezde. Vremena prolaze obicaji ostaju.
Re: Rezolucija kukuriku-biroa - slučaj prvi
U Hrvatskoj se nesto negativno dogadja da Mediji imaju tako veliku moc...
RHE je Pasivan nema velikih reakcia, Mediji sude i prosuduju.

RHE je Pasivan nema velikih reakcia, Mediji sude i prosuduju.
- Stari G(r)ad
- Pisac meraklija
- Postovi: 700
- Pridružen/a: 06 tra 2011, 20:19
- Lokacija: Malo ovdje, malo tamo
Re: Rezolucija kukuriku-biroa - slučaj prvi
Običaji velikim dijelom određuju kulturu svakog naroda. Ima običaja i "običaja". Prvi su baština naroda, a drugi ("običaji") su nametnuta obilježja ideologije.
Moć medija u Hrvatskoj je fenomen za ova područja, a sasvim uobičajena stvar u "stabilnim demokracijama". Odavno se zna da predsjednike i vlade u navedenim "demokracijama" postavljaju mediji. Zna se i da se troše milijuni na medijske kampanje. A sve to radi sljedeće formule: 'Količina moći nekog medija je proporcionalna količini zaglupljenosti konzumenata tog medija.' Pojednostavljeno, da glupa raja bira što će čitati i gledati, rezultati izbora bi bili značajno drukčiji.
Više informacija ima u ovom članku, pa izvolite, čitajte :
http://hrsvijet.net/index.php?option=co ... a&Itemid=9
Moć medija u Hrvatskoj je fenomen za ova područja, a sasvim uobičajena stvar u "stabilnim demokracijama". Odavno se zna da predsjednike i vlade u navedenim "demokracijama" postavljaju mediji. Zna se i da se troše milijuni na medijske kampanje. A sve to radi sljedeće formule: 'Količina moći nekog medija je proporcionalna količini zaglupljenosti konzumenata tog medija.' Pojednostavljeno, da glupa raja bira što će čitati i gledati, rezultati izbora bi bili značajno drukčiji.
Više informacija ima u ovom članku, pa izvolite, čitajte :

Online
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.